MYDESK - Home office

Reklamační řád
Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci
•    Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám prosím sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nesrovnalosti.
•    K reklamaci je nejjednodušší využít on-line formulář, který najdete po přihlášení k Vašemu účtu v detailu každé objednávky (záložka „Moje objednávky“). Formulář se vám zobrazí po stisknutí volby Reklamace. Formulář je předem vyplněn všemi potřebnými údaji z objednávky. Využijete-li této možnosti, obratem Vám zašleme potvrzení přijetí oznámení o reklamaci.
•    Nechcete-li se přihlašovat, můžete si jednoduše stáhnout tento formulář, který vytisknete a vyplníte ručně.
•    Pokud reklamujete vadný/nefunkční produkt, který je možné opravit, reklamace bude zaslána k posouzení a případné opravě. Pro případ, že nebude možné zboží opravit, prosíme o uvedení požadovaného způsobu následného vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
•    Pokud se jedná o jiný typ zboží, prosíme o uvedení požadovaného způsobu vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
•    Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), informujte se, jak postupovat na emailu: nabytek@adron.cz. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
•    Zboží zašlete neprodleně na adresu: ADRON s.r.o., Mladoboleslavská 1108, budova č. 6, 197 00, Praha 9 - Kbely
•    Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
•    Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Reklamace, případně jednoduchý průvodní dopis.
•    Balíček zašlete jako doporučenou (pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
•    Adresa pro zaslání reklamace:
ADRON s.r.o. - REKLAMACE
Mladoboleslavská 1108
budova č. 6
197 00  Praha 9 - Kbely


•    Zákaznické oddělení:
telefon: +420 284 683 898
e-mail: nabytek@adron.cz

 
Vyřízení reklamace
•    Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.
•    V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na Vaši žádost poštovní poukázkou.

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem
•    Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
•    V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, prosíme o této skutečnosti co nejdříve informovat náš e-shop na lince: +420 284 683 898
•    Dále prosíme o škodě informovat příslušného přepravce:
  - Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  - Zásilkovna: oznamte našemu e-shopu na telefon +420 284 683 898
  - DPD: oznamte na informační linku dopravce: +420 225 373 373.
  - PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. +420 225 331 500.
  - Toptrans: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. +420 267 101 601.
•    V případě nesrovnalostí či dotazů neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum na telefonním čísle +420 284 683 898

 

Dokument
Reklamační formulář
Vydáno: 13.4.2020 23:55:41
Stáhnout
114.8 kB